Календарно-тематичне планування
уроків польської мови
на І семестр
_____________________________навчального року
у 8 класі
70 год., 2 год. на тиждень (4
резервні години)
(За підручником Barbary Bartnickiej, Grzegorza Dąbkowskiego, Wojciecha Jekiela «Uczymy
się polskiego»,
лексичний словник M. Szelc-Mays
«Nowe slowa – stare rzeczy», M. Szelc-Mays, E. Rybicka «Słowa i słowka»)
№
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний матеріал
|
Граматичний матеріал
|
Примітка
|
Я, МОЯ СІМ’Я, МОЇ ДРУЗІ
|
|||||
1.
|
|
Прощання з літом (читання тексту «Повернення з
канікул»).
|
Лексичний словник
(Літо. Літні розваги).
|
Теперішній та минулий час
дієслів. Рух закінчень минулого часу в реченні.
Наголос. Вимова.
Фонетичні вправи.
|
|
2.
|
|
Інтереси та захоплення моєї сім’ї.
|
Лексичний словник
(тем. блок №1, ст. 72 підручника).
|
Називний відмінок однини та
множини: іменники, прикметники, займенники (питальні, вказівні, присвійні, особові).
|
|
3.
|
|
Як можна корисно та цікаво провести дозвілля з родиною.
|
Розмовляю,читаю, пишу… (ст. 10)
|
Способи дієслів,
відмінювання, написання дієслів умовного способу.
|
|
4.
|
|
Складання розповіді «Мій найкращий літній день».
|
Улюблені ігри та забави для дітей.
|
Відмінювання прикметників в
однині та множині. Фонетичні вправи.
|
|
5.
|
|
Складання розповіді «Нові друзі».
|
Лексичний словник
(Pиси характеру людини. Зовнішній вигляд).
|
Ступеня порівняння.
Фонетичні вправи.
|
|
6.
|
|
У школі (на основі тексту «Школа»).
|
Лексичний словник
(Школа. Навчальні предмети).
|
Вживання Proszę+неозначена
форма дієслова.
Дотримання мовного етикету.
Застосування слів – Pan, Pani, Państwo, Panie, Panowie та займенника Wy.Фонетичні вправи.
|
|
ВІДПОЧИНОК ТА ДОЗВІЛЛЯ
|
|||||
7.
|
|
Робота з текстом «У національній філармонії».
|
Лексичний словник.
|
Якісні, відносні та присвійні
прикметники. Дотримання мовного етикету.
Наголос.
|
|
8.
|
|
Музика у житті людини.
|
Лексичний словник.
|
Дієприкметникові звороти. Вживання
Proszę+неозначена
форма дієслова.
Дотримання мовного етикету.
Застосування слів – Pan, Pani, Państwo, Panie, Panowie та займенника Wy.
|
|
9.
|
|
1.
Фредерик Шопен –
великий польський композитор.
|
Лексичний словник.
|
Складнопідрядні речення, особливості будови, головне та
підрядне речення. Дотримання мовного етикету. Застосування слів – Pan, Pani,
Państwo, Panie, Panowie та займенника Wy.
Написання слів з ł.
|
|
10.
|
|
Театр і сучасна людина.
|
Лексичний словник.
|
Розділові знаки в складнопідрядному та складносурядному
реченнях.
|
|
11.
|
|
Житєвим і творчим шляхом Габріелі Запольської.
|
Лексичний словник.
|
Складнопідрядні речення, особливості будови, головне та
підрядне речення. Розділові знаки в складнопідрядному та складносурядному
реченнях.
|
|
12.
|
|
Читання фрагменту твору Габріелі Запольської «Мораль
пані Дульської»
|
Лексичний словник.
|
Складнопідрядні речення, особливості будови, головне та
підрядне речення. Розділові знаки в складнопідрядному та складносурядному
реченнях.
Фонетичні вправи.
|
|
13.
|
|
Інсценізація фрагменту твору Габріелі Запольської
«Мораль пані Дульської»
|
Лексичний словник.
|
Відмінювання особових займенників.
Відмінювання зворотного займенника siebie. Фонетичні
вправи.
|
|
14.
|
|
Складання твору-роздуму «Я і мистецтво».
|
Лексичний словник.
|
Прямий та зворотній порядок слів у реченні.
|
|
15.
|
|
Контрольна робота №1.
|
|
Тестові завдання за мовними темами.
|
|
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОЛЬЩУ, УКРАЇНУ
|
|||||
16.
|
|
Історія створення Польщі (на основі тексту «Початки
польської держави»).
|
Лексичний словник.
|
Прийменники obok, między, przy, na, w, pod. Наголошування (na wieś,
do mnie, do niego, ze mną, ze sobą).
|
|
17.
|
|
Інсценізація «Легенди про Лєха, Чеха і Руса».
|
Лексичний словник.
|
Числівники як частина мови. Кількісні числівники.
|
|
18.
|
|
Загальні відомості про Польщу (на основі тексту).
Знайомимося з картою Польщі та України.
|
Лексичний словник .
|
Кількісні числівники.
|
|
19.
|
|
Складання порівняльної таблиці загальних відомостей про
Польщу та Україну.
|
Лексичний словник.
|
Збірні числівники.
|
|
20.
|
|
Презентація Польщі та України.
|
Лексичний словник.
|
Збірні числівники.
|
|
21.
|
|
Історія створення польської та української мов (на
основі тексту «Польська мова»).
|
Лексичний словник.
|
Порядкові числівники.
|
|
22.
|
|
Державні свята у Польщі та в Україні (День
незалежності) на основі тексту «Листопадова ніч».
|
Лексичний словник.
|
Порядкові числівники.
|
|
СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ
|
|||||
23.
|
|
Зимовий календар. Робота з текстом «Слухняним дітям
святий Миколай приносить подарунки».
|
Лексичний словник.
|
Зворотні дієслова. Знахідний відмінок однини та множини
(іменники, прикметники, займенники).
|
|
24.
|
|
Різдвяні звичаї і традиції Польщі та України. Святий
Миколай.
|
Лексичний словник.
|
Знахідний відмінок однини та множини (іменники,
прикметники, займенники).
|
|
25.
|
|
Різдво у моїй сім’ї (на основі тексту «Святвечір»).
|
Лексичний словник.
|
Майбутній час дієслів.
Дієслово być у майбутньому часі.
|
|
26.
|
|
Складання
розповіді «Різдвяні звичаї у моїй родині».
|
Лексичний словник.
|
Майбутній час дієслів.
|
|
27.
|
|
Зимові розваги та відпопочинок (усні висловлювання
учнів на основі тексту «Катання на санях»).
|
Лексичний словник.
|
Повторення теперішнього та минулого часу.
|
|
28.
|
|
Зимові розваги та відпопочинок (усні висловлювання
учнів на основі тексту «Катання на санях»).
|
Лексичний словник.
|
Повторення теперішнього та минулого часу.
|
|
29.
|
|
Новорічне свято (складання діалогу «Новий рік» на
основі тексту «Йдемо святкувати Новий рік»).
|
Лексичний словник.
|
Пряма та непряма мова.
|
|
30.
|
|
Контрольна робота №2.
|
|
Тестові завдання за мовними темами, списування тексту.
|
|
31.
|
|
Читання, обговорення прочитаного. Слухання, обговорення
прослуханого. Поділ тексту на смислові частини.
|
|
|
|
32.
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
Укладачі:
Щерба Л.М., вчитель ЗОШ І-ІІІ ст. с. Забороль Луцького району, вчитель-методист; Станько-Присяжнюк А.С., вчитель ЗОШ І-ІІІ ст. с. Гірка Полонка.