Календарно-тематичне планування уроків польської мови
на ІІ семестр
у 8 класі
70 год., 2 год. на тиждень (4 резервні години)
(За підручником Біленька-Свистович
Л.В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. «Польська мова. 8 клас»,
лексичний словник M. Szelc-Mays «Nowe słowa – stare rzeczy», M.
Szelc-Mays, E. Rybicka «Słowa i słówka»)
№
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Примітка
|
||||
КИМ МРІЮ СТАТИ В МАЙБУТНЬОМУ
|
|||||||||
33.
|
Висловлювання учнів про важливість
правильного вибору професії (читання тексту «Ким я мрію стати» ст. 103).
|
Лексичний словник.
|
Відмінювання іменників gajowy,
krawcowa в однині та множині.
|
||||||
34.
|
Професії (на основі вправи 6
ст. 106).
|
Лексичний словник.
|
Відмінювання іменників gajowy,
krawcowa в однині та множині.
|
||||||
35.
|
Створення презентації «Найкраща
професія» (на основі вправи 7 ст. 106).
|
Лексичний словник.
|
Скорочення у польській мові.
|
||||||
36.
|
Створення презентації «Найкраща
професія» (на основі вправи 7 ст. 106).
|
Лексичний словник.
|
Порядок слів у реченні. Зв’язок
слів у реченні.
|
||||||
37.
|
Презентація обраної професії.
|
Лексичний словник.
|
Порядок слів у реченні. Зв’язок
слів у реченні.
|
||||||
38.
|
Складання розповіді «Ким я мрію
стати» (вправа 11 ст. 108).
|
Лексичний словник.
|
Порядок слів у реченні. Зв’язок
слів у реченні.
|
||||||
39.
|
Другорядні члени речення (обставини
місця) на основі вправи 28 ст. 108.
|
Лексичний словник.
|
Другорядні члени речення (обставини
місця).
|
||||||
ТРАДИЦІЇ
– ВАЖЛИВІ У НАШОМУ ЖИТТІ
|
|||||||||
40.
|
Розмова про значення традицій у
нашому житті (на основі тексту «Традиції – важливі у нашому житті» ст. 118).
|
Лексичний словник.
|
Відмінювання іменників sędzia,
brat, dziecko в однині та множині.
|
||||||
41.
|
Звідки походить звичай карнавалу
(на основі вправи 4 ст. 120).
|
Лексичний словник.
|
Відмінювання іменників oko, ucho в
однині та множині.
|
||||||
42.
|
Великдень у Польщі.
|
Лексичний словник.
|
Вивчення дієприкметника.
|
||||||
43.
|
Великдень в Україні.
|
Лексичний словник.
|
Другорядні члени речення (обставина
мети).
|
||||||
44.
|
Презентація Великодніх звичаїв
Польщі та України.
|
Лексичний словник.
|
Другорядні члени речення (обставина
мети).
|
||||||
45.
|
Висловлювання учнів «Великдень у
моєму домі».
|
Лексичний словник .
|
Доконаний та недоконаний вид
дієслів.
|
||||||
46.
|
Контрольна
робота №3.
|
|
Тестові
завдання за мовними темами, списування тексту.
|
||||||
З ІСТОРІЇ ПОЛЬЩІ ТА УКРАЇНИ
|
|||||||||
47.
|
Розмова про Варшавське повстання
(читання тексту «Розмовляємо про Варшавське повстання» ст. 135).
|
Лексичний словник.
|
Відмінювання іменників rok – lata, człowiek – ludzie,
przyjaciel – przyjaciele.
|
||||||
48.
|
Розмова про Варшавське повстання
(читання тексту «Розмовляємо про Варшавське повстання» ст. 135).
|
Лексичний словник.
|
Відмінювання іменників rok – lata, człowiek – ludzie,
przyjaciel – przyjaciele.
|
||||||
49.
|
Значення музеїв у нашому житті.
|
Лексичний словник.
|
Відмінювання іменників середнього
роду на -um в однині та множині.
|
||||||
50.
|
Екскурсія у Музей Варшавського
повстання (на основі вправи 5 ст. 138).
|
Лексичний словник.
|
Дієприслівники.
|
||||||
51.
|
Вчимося писати оголошення.
|
Лексичний словник.
|
Ступені порівняння прикметників.
Пряма мова. Розділові знаки в реченні з прямою мовою.
|
||||||
52.
|
Складання розповіді «Екскурсія у
музей рідного міста».
|
Лексичний словник.
|
Другорядні члени речення
(обставина).
|
||||||
53.
|
Презентація «Екскурсія у
музей рідного міста».
|
Лексичний словник.
|
Другорядні члени речення
(обставина).
|
||||||
ПІЗНАЄМО ПОЛЬЩУ
|
|||||||||
54.
|
Загальні відомості про Польщу (на
основі тексту ст. 152). Знайомимося з картою Польщі та України.
|
Лексичний словник.
|
|||||||
55.
|
Історія створення Польщі (на основі
тексту «Початки польської держави»).
|
За підручником Barbary Bartnickiej, Grzegorza Dąbkowskiego,
Wojciecha Jekiela «Uczymy się polskiego».
|
|||||||
56.
|
Складання порівняльної таблиці
загальних відомостей про Польщу та Україну.
|
Використання словників.
|
Відмінювання порядкових числівників
і питальних займенників który, która, które.
|
||||||
57.
|
Історія формування польської та
української мов (на основі тексту «Польська мова»).
|
За підручником Barbary Bartnickiej, Grzegorza Dąbkowskiego,
Wojciecha Jekiela «Uczymy się polskiego».
|
Відмінювання порядкових числівників і питальних займенників który, która, które.
|
||||||
58.
|
Екскурсія столицею Польщі –
Варшавою.
|
Використання словників.
|
Відмінювання неособових іменників
(істот) і прикметників чоловічого роду в множині.
|
||||||
59.
|
Київ – столиця України.
|
Використання словника.
|
Написання rz-ż у словах.
|
||||||
60.
|
Створення презентації Польщі
та України.
|
Використання словника.
|
Умовний спосіб дієслів.
|
||||||
61.
|
Презентація Польщі та України.
|
Використання словників.
|
Наказовий спосіб дієслів.
|
||||||
62.
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
||||||||
63.
|
Контрольна
робота №4.
|
|
Тестові
завдання за мовними темами.
|
||||||
64.
|
Державні свята у Польщі та в
Україні (День незалежності)
|
Лексичний словник.
|
Вживання часових форм у польській
мові.
|
||||||
65.
|
Державні свята у Польщі та в
Україні (День незалежності)
|
Лексичний словник.
|
Способи дієслів.
|
||||||
66.
|
Читання, слухання, обговорення
прочитаного тексту. Вправи на розуміння тексту.
|
Повторення вивченого.
|
|||||||
67.
|
Контрольне
аудіювання
|
|
Аудіювання
тексту.
|
||||||
68.
|
Пора року – літо.
Опис літнього дня.
|
Використання словників.
|
Повторення вивченого.
|
||||||
69.
|
Мої омріяні літні канікули (на
основі вправи 18 ст. 158).
|
Віртуальна мандрівка.
|
Повторення вивченого.
|
||||||
70.
|
Урок повторення та узагальнення
вивченого.
|
||||||||